Home

kfc-brand-manual-660x277Adobe-Corporate-Brand-Guidelines

Creació d’un sistema d’identitat corporativa d’un canal de TV i el Manual Corporatiu.

Un cop creat el naming i el logo del canal haurem d’elaborar un manual corporatiu on puguem fer una descripció acurada de com pot funcionar el nostre logotip en uns elemennts determinats. Tenint ja els elements realitzats, caldrà organitzar-los en un document concret (el Manual Corporatiu) maquetant en Indesign. Cal dir que un “Manual Corporatiu” és com un full d’instruccions on s’especifiquen certs paràmetres que ajuden a una correcta aplicació de la identitat visual en diferents mitjans. N’existeixen de ben simples on només s’especifiquen colors, mides i tipografías fins a manuals de més de 1000 pàgines on es treballa de manera detallada cadaelement i cas d’aplicació.

Briefing canal

Es pretén crear un canal de televisió que agrupi diferents programes musicals i que explori el panorama musical i les diferents realitats culturals actuals.

La imatge/marca del canal ha de ser verídica, jove, actual dinàmica… i ha de plasmar l’actualitat festivals, cine, concerts en directe i notícies de l’àmbit musical i fins i tot alguna sèrie d’humor.

NAMING

Es premiarà al nom que sigui concret i directe i que contingui un caràcter numèric, tot i que no ha de ser imprescindible si se sap justificar bé la decisió.

LOGOTIP

Crear el logo del canal sabent que haurà de tenir moviment i que haurà de funcionar com a mosca i que podrà tenir aplicacions interactives.

MOSCA

A través del logotip haurem de crear la mosca, tenint en compte que haurà de tenir una posició concreta en la pantalla, preferiblement a la cantonada superior dreta de la pantalla. La mosca haurà de ser animada o dinàmica.

 

MANUAL CORPORATIU

El Manual Corporatiu ha d’incloure els següents elements:

A- Normativa del logo: ENTREGA 24 D’ABRIL

1- Nou logo (construcció, mostres de reductiblilitat i màxima reducció, espai de seguretat)

2- Ús dels colors (Negatiu/positiu, CMYK / Pantone / color web, etc..)

3- Tipografia (usos de la familia tipográfica, tipografía de reforç, etc..)

4- Submaques (logotip amb reforç de pastilles, fons de color,etc..)

B- Papereria comercial i elements gràfics:  ENTREGA 8 DE MAIG

1- Carta (1r i 2n full)

2- Targeta(cara / dors)

3- Sobre (finestra i sense finestra)

4- Carpetes (interior / exterior)

5- Anuncis  (Premsa b/n i color)

6- Valla / Panell publicitari  (800×300 cm / 400×300 cm)

7- Opis (116x131cm)

8- Backdrops (200x200cm)

C- Retolació i elements físics:  ENTREGA 22 DE MAIG

1- Edifici Exterior (façana)

 2- Edifici Interior (entrada / passadissos)

 3- Edifici Interior (entrada estudi)

4- Unitat mòbil (2 vehicles)

5- Vestuari, uniformes (2 peces)

6- Carxofa

7- Càmera

D- Merchandising:

1- Tassa

2- Clauer

3- Samarreta

E- “La Mosca”: (pag .11 manual TV3)

1- Localització

2- Formació i animació

ENTREGA FINAL DEL DOSSIER IMPRÈS 05 DE JUNY

FONTS DE MANUALS D’IDENTITAT CORPORATIVA

http://www.nfgraphics.com/manuales-identidad-brand-guidelines-pdf/

Leave a comment